ГЕОГРАФІЧНИЙ ПРОСТІР ЗЕМЛІ.
З 1 вересня розпочинаємо вивчати (((: ГЕОГРАФІЧНИЙ ПРОСТІР ЗЕМЛІ.
Курс географії в 11 класі «Географічний простір Землі» розкриває сутність географічної науки в цілому; інтегрує знанняпро природу,людину і господарську діяльність; формує в учнів чіткі уявлення про основнізакономірності будови і розвитку географічної оболонки та загальні суспільно-географічні закономірності світу з метою забезпечення сталого розвитку.
З 1 вересня розпочинаємо вивчати (((: ГЕОГРАФІЧНИЙ ПРОСТІР ЗЕМЛІ.
Курс географії в 11 класі «Географічний простір Землі» розкриває сутність географічної науки в цілому; інтегрує знанняпро природу,людину і господарську діяльність; формує в учнів чіткі уявлення про основнізакономірності будови і розвитку географічної оболонки та загальні суспільно-географічні закономірності світу з метою забезпечення сталого розвитку.
ЗАВДАННЯ КУРСУ:
• розуміння
географічної оболонки як системи, її виникнення, функціонування,
закономірності будови і розвитку;
• оволодіння вміннями вирішувати комплексні завдання, що
потребують виявлення географічної ситуації на
конкретній території, моделювання природних, соціально-економічних і
геоекологічних явищ і процесів з урахуванням просторово-часових умов і
чинників;
• розвиток географічного мислення для орієнтації у проблемах
територіальної організації суспільства, його взаємодії з природою, навичок
грамотного вирішення побутових та професійно орієнтованих завдань;
• виховання патріотизму, толерантності до інших народів і
культур, соціально-відповідального ставлення до навколишнього середовища під
час повсякденної трудової і побутової діяльності;
• набуття компетентності в сферах: елементарного
геоекологічного моделювання і прогнозування; використання різноманітних
географічних знань та умінь в побуті і в підготовці до майбутньої професійної
діяльності; забезпечення особистої безпеки, життєдіяльності й адаптації до умов
навколишнього середовища.
Вступ спрямований на розкриття змісту предмета і
завдань сучасної географічної науки, її структури, тенденцій розвитку, місця і
ролі географії в системіприродознавчих наук, житті суспільства, розв’язанні
його проблем.
РОЗДІЛИ:
У Розділі 1 «Топографія
та картографія»подано аналізрізних видів географічних
карт, розкрито особливості роботи з ними
та можливості їх використання у побуті та господарській діяльності.
Розділ 2
«Загальні закономірності
географічної оболонки Землі» включає характеристику сфер географічної
оболонки Землі, розкриває закономірності та зв'язки в географічній оболонці.Географічна оболонка представлена як середовище життя
людини і пов’язані з її діяльністю сучасні екологічні проблеми.
У розділі 3 «Загальні
суспільно-географічні закономірності світу» розміщення і розвиток
видів економічної діяльності і суспільства в сучасному світі розглядаються як
результат людської діяльності, яка перетворює неоднорідний у природному
відношенні простір відповідно до об'єктивних економічних законів. Головна увага
приділена людині. Такий підхід допомагає вибудувати знання про сучасний світ у
струнку схему, зрозуміти просторову логіку розвитку економіки, прогнозувати
реальні економічні результати політичних рішень.
Курс безпосередньо пов'язаний не тільки з попередніми
курсами географії, він також інтегрує знання, здобуті на заняттях з економіки,
історії, інформатики тощо.
Одже не вивчаємо, а систематизуємо уже набуті знання. А може... і вивчаємо?
Немає коментарів:
Дописати коментар